Cube

by patrick   -   6 months ago    |     

IndiVille versterkt team met 3 ervaren research partners

Het Leuvense onderzoeksbureau IndiVille verstevigt zijn slagkracht met drie nieuwe researcher-consultants: Stéphanie Busschaert, Robin Lagrou en Bernard Scheray. Zij zullen organisaties, overheden en bedrijven adviseren op basis van innovatief onderzoek en met creatieve oplossingen. 

Stéphanie Busschaert heeft een diepgaande expertise opgebouwd op het vlak van (participatief) kwalitatief onderzoek en combineert die knowhow met een goede kennis van kwantitatief onderzoek. Ze is er rotsvast van overtuigd dat leidinggevenden alleen met kennis van zaken goede beslissingen kunnen nemen en zet haar competenties graag in voor maatschappelijke projecten. Zo coördineerde zij onder meer een onderzoeksproject dat bedoeld was om laaggeschoolde jongeren beter te begrijpen en hen zo beter te begeleiden naar een job.

 

Robin Lagrou begeleidt organisaties van start tot finish op het vlak van onderzoek. Met zijn pragmatische aanpak en resultaatgedreven focus slaagt hij erin de noden van de klant scherp te krijgen en ze te vertalen in een gepaste onderzoeksmethodologie. In het verleden optimaliseerde hij onder meer het onderzoek bij de Persgroep Publishing door wijzigingen aan de gebruikte methodologieën door te voeren en nieuwe analysetechnieken en innovatie toe te voegen aan het onderzoeksteam.

 

Bernard Scheray heeft een grondige kennis van marktonderzoek, in combinatie met een pragmatische en resultaatgerichte benadering van het verwerken van sales data en digitale data. Door insights en aanbevelingen van studies op een bevattelijke manier samen te vatten en ervoor te zorgen dat men op basis daarvan onmiddellijk beslissingen en verdere actie kan ondernemen, levert hij onderzoek af dat daadwerkelijk een bijdrage levert in maatschappelijke thema’s. Hij voerde onder meer onderzoek naar de rendabiliteit van communicatie-investeringen.

———————————–

Over IndiVille

Het inzichtelijk maken van onze samenleving is voor organisaties relevanter dan ooit willen ze doelgericht kunnen inspelen op de continue evolutie. IndiVille focust op 3 domeinen: analytisch denken, dynamisch denken en ontwerpdenken. Op basis van innovatief onderzoek en een creatieve aanpak komen zij samen met hun klanten tot het uitdenken van succesvolle acties.

Contactpersoon: Jo Steyaert

Meer info: www.indiville.be

 


Like this story

By giving your heart, you tell us which articles really stand out.

Leave a Reply